IJsbeelden in Biddinghuizen
Vrijdag 13 februari hebben we met een groep van 7 leden een bezoek gebracht aan het IJsbeeldenfestival dat dit jaar in een daarvoor speciaal ingerichte loods in Biddinghuizen werd gehouden.
Goed warm ingepakt stapten we rond 10 uur in een ijskoud wonderland vol met ijssculpturen en sneeuwkunst met als thema “Let’s go to the movies: IJsbeelden van het witte doek”.
Het bleek best wel lastig om de verlichte beelden in een donkere omgeving met verschillende lichtbronnen en reflectie vast te leggen. Het was fijn dat we nog een tweede ronde na onze koffie-/lunchpauze mochten doen zodat we nog een kans kregen.
Het was een gezellig, leerzaam en fris uitje!








